همه چیز درباره بتن

کلوپ دانشجویان کارشناسی عمران دزفول

همه چیز درباره بتن

کلوپ دانشجویان کارشناسی عمران دزفول

خبر خوب

سلام 

دوستان عزیز مدت زیادی بود که نگران دانلودها بودیم خوشبختانه با خرید هاست و دومین این مشکل برطرف شد . 

هم اکنون در حال بررسی cms های مختلف هستم به زودی یک سایت قوی با سرعت دانلود بالا و پایداری عالی راه اندازی خواهیم نمود . 

مبحث نهم

مقررات ملی ساختمان ایران

مبحث مهم

طرح و اجرای ساختمانهای بتن آرمه 

 

دانلود

مشکل در دانلود

دوستان عزیز در مورد مشکل در دانلود حتما در بخش نظرات پیغام بگذارید و حتما نوع خطا رو برام بنویسید تا راهنمای لازم رو براتون بنویسم ، فایلها مشکلی ندارند و uptime سرور 99.99 است .  

یعنی 01. % احتمال خطا از سمت سرور وجودداره و 99 درصد مشکلات از سیستم خودتونه . 

با اینکه قبلا هم در پستهای وبلاگهای قبلی اعلام کردم و راهنمایی لازم رو انجام دادم باز هم در خدمتم .

شروع 92

سلام دوستان  

امیدوارم تعطیلات به شما خوش گذشته باشد .  

تا شروع امتحانات پایان ترم  حدود ۴۰ روز باقی است پس حتما با برنامه ریزی و تلاش از این فرصت استفاده کنید . 

من هم سعی میکنم تا اطلاعات لازم رو به موقع آپدیت کنم .  البته با قدردانی از استاد حاجی شرفی به دلیل راهنمایی و کمک در بالابردن سطح کیفی مطالب وبلاگ.