همه چیز درباره بتن

کلوپ دانشجویان کارشناسی عمران دزفول

همه چیز درباره بتن

کلوپ دانشجویان کارشناسی عمران دزفول

وب سایت من

سلام دوستان 

به دلیل تعدد وب سایت و وبلاگهایی که دارم و هر کدام فعالیت متفاوتی دارند ، آپدیتها با مشکل مواجه میشوند ، تصمیم گرفتم یک وبسایت پایدار که شامل فعالیتهای گسترده تری میباشد به شما معرفی کنم . در صورتیکه هرکدام از اساتید برای معرفی و تحویل منابع مشکل داشتند در جریان بزارید و این وبسایت رو معرفی کنید تا منابع پیشنهادی رو اونجا بزارم . هر کدام از دوستان هم که قصد همکاری و ارسال منابع و مطلب داشتند تو همین سایت که معرفی میکنم ثبت نام کنند و به من خبر بدن تا پنل مدیریتی براشون فعال کنم که خودشون بتونن مستقل عمل کنن .

هیچ فرقی هم در رشته تحصیلی و گرایشتون نیست ، این وبسایت متعلق به خودتونه و در هر رشته ای که هستید قدمتون روی چشم 

هدف ارتقای سطح کیفی تحصیلی خودمونه

www.nikstart.ir

موبایل : 09124846659

میتونید در بخش تماس با ما در وب سایت هم برام پیغام بزارید 

به امید دیدار